CHOROBA HASHIMOTO

›  ›  › CHOROBA HASHIMOTO

Flegamina,Zdrowie

CHOROBA HASHIMOTO

oprogramowanie-stomatologiczne-1Choroba Hashimoto charakteryzuje się tym, że tarczyca nie funkcjonuje prawidłowo z tego powodu, że układ immunologiczny organizmu traktuje ją jak wroga i powodując chroniczny stan zapalny sprawia, że gruczoł stopniowo zanika. Choroba jest nieuleczalna, procesu degeneracji tarczycy nie da się zatrzymać i pracuje ona coraz wolniej powodując objawy takie same jak przy niedoczynności. Badania robi się standardowe tzn. określenie poziomu hormonów, określenie przeciwciał tarczycowych i ewentualnie, USG. Jeśli USG wykaże guzki trzeba także zrobić biopsję cienkoigłową.
Leczenie polega na przyjmowaniu hormonu tarczycowego; częste kontrole stężenia TSH, (aby dobrze dobrać dawkę hormonów) i poziomu cholesterolu. Jeśli dawka leków jest dobrze dobrana a poziom TSH jest prawidłowy i nie ma widocznych objawów niedoczynności nie jest konieczna specjalna dieta. Wskazany jest aktywny styl życia (przynajmniej pół godziny aktywności fizycznej dziennie) i ostrożność w korzystaniu z zabiegów medycyny estetycznej i zabiegów kosmetycznych.

CHOROBA HASHIMOTO Reviewed by on wtorek, Październik 18th, 2016 .

Slowa kluczowe: żwir siany ostrów, pantomograf Gliwice, Szybkoschnący Impregnat dekoracyjny zastosowanie, Fotoodmładzanie żary, Usuwanie owłosienia żary, kreda sisa, balayage kraków, elwix torba, drążenie foremników, Gniewiński portal, zeltiq Warszawa