Kobiece problemy

›  › Kobiece problemy

Uroda

Kobiece problemy

Kobiece problemy (2)Wiele kobiet w przypadku infekcji intymnych obawia się wizyty u ginekologa i stara się leczyć daną infekcję na własną rękę, preparatami dostępnymi bez recepty. Takie rozwiązanie jest dobre przy łagodnych stanach zapalnych, jednak długo utrzymujące się upławy i pieczenie okolic intymnych powinny być leczone pod kontrolą specjalisty. Ginekolog zaleci wykonanie wymazu z pochwy i przepisze preparat zawierający odpowiedni antybiotyk, skuteczny na kobiece problemy. W przypadku często nawracających się infekcji intymnych należy szczególnie dbać o higienę miejsc intymnych i stosować odpowiednie żele czy emulsje do higieny intymnej. Warto także zmienić bieliznę koronkową, która dodatkowo podrażnia okolice miejsc intymnych i nie pozwala skórze oddychać, na bieliznę wykonaną z wysokiego gatunku bawełny. Warto również regularnie powtarzać cytologię i nie odwlekać w czasie zabiegów usunięcia nadżerki, torbieli czy mięśniaków, ponieważ może to doprowadzić do poważniejszych problemów zdrowotnych, a nawet spowodować rozwój nowotworu.

Kobiece problemy Reviewed by on sobota, Kwiecień 8th, 2017 .