Ortodonta – Olsztyn

Diagnostyka różnicowa,Medycyna

Ortodonta – Olsztyn

ortodonta (2)Leczenie ortodontyczne
Jeżeli ktoś chce poprawić wygląd swoich zębów i na przykład wypełnić luki w uzębieniu, z reguły decyduje się na protezę, całościową lub częściową. Droższym rozwiązaniem są implanty wszczepiane bezpośrednio do kości. Ostatnio jednak popularne stało się stosowanie w tym celu stałych aparatów ortodontycznych. Doświadczony ortodonta potrafi tak dobrać aparat i określić kierunek leczenia, że w efekcie zęby zostaną przesunięte, by usunąć luki.
Jest to raczej długi proces, zwłaszcza jeżeli chcemy ukryć kilka luk. Przy takim leczeniu priorytetem, jaki stawia sobie ortodonta, jest takie przesunięcie zębów w różnych płaszczyznach, by ostatecznie zostały one równomiernie rozłożone w szczękach. Docelowo, zwłaszcza jeśli ktoś chce ukryć kilka ubytków, takie leczenie będzie tańsze niż wszczepianie implantów. Choć i tak koszty aparatu bywają ogromne.
Ortodonta powinien także uprzedzić pacjenta o niemożności uzyskania określonych efektów w sytuacji, kiedy ubytków jest wiele i zgryzu nie da się skorygować.

Ortodonta – Olsztyn Reviewed by on piątek, Maj 27th, 2016 .

Leczenie ortodontyczne Jeżeli ktoś chce poprawić wygląd swoich zębów i na przykład wypełnić luki w uzębieniu, z reguły decyduje się na protezę, całościową lub częściową. Droższym rozwiązaniem są implanty wszczepiane bezpośrednio do kości. Ostatnio jednak popularne stało się stosowanie w tym celu stałych aparatów ortodontycznych. Doświadczony ortodonta potrafi tak dobrać aparat i określić kierunek leczenia,